Naša misija: Zelena ljepota

Otkrijte kako je Garnier posvećen stvaranju održivije ljepote kroz značajne promjene.

Hero Banner Image
Garnier GreenScience Landingpage 04 ContentBlock INTL June2024

Naše sveobuhvatno putovanje prema održivosti

Kao brand, nikada nismo bili strastveniji u vezi s našom odgovornošću da napravimo promjene koje će imati značajan utjecaj na ljude i planet. Naša misija stvaranja ZELENE LJEPOTE ZA SVE NAS je u punom zamahu, a napredak koji smo postigli u posljednje 4 godine je značajan - i uvijek ima još posla, fokusirajući se na 5 ključnih područja.

Preuzmite izvješće

Promicanje održive potrošnje

Označavanje ekološkog i društvenog utjecaja uzima u obzir ukupni utjecaj, s klasifikacijom od A do E, pri čemu proizvodi s A imaju manji utjecaj na planet, općenito. Danas je sustav označavanja ekološkog i društvenog utjecaja dostupan u 27 zemalja i uveden je u više kategorija proizvoda, uključujući proizvode za zaštitu od sunca, njegu tijela i njegu kose.

Garnier GreenScience Landingpage 07 ContentBlock INTL June2024

GREEN BEAUTY

Izvještaj o napretku u pogledu održivosti za 2023. godinu

Preuzmite izvješće
Česta pitanja
  • 65% naših plastičnih pakiranja je reciklabilno. Posljednjih nekoliko godina, Garnier je posvećen uklanjanju smetnji, kao što su metalizirane etikete, neprozirna PET pakiranja i druge smetnje, kako bi se poboljšala mogućnost recikliranja njegovih proizvoda. Boce s pumpicama ili mala pakiranja još uvijek nisu reciklabilna jer još uvijek ne postoji tok u velikoj mjeri za njihovo recikliranje.

  • Reciklabilna pakiranja se mogu reciklirati. Prikuplja se, čisti i razvrstava po materijalu (papir, vrsta plastike, metal, itd.). Zatim se usitnjava, pere, topi i pretvara u pelete ili granule. Granulirana plastika se dalje koristi za izradu novih pakiranja. Reciklirana pakiranja se često odnose na pakiranja napravljena od reciklirane plastike iz toka recikliranja. 45% Garnier plastike je reciklirana plastika, a cilj je da se do 2030. godine koristi nula posto nove plastike.

  • Da, Garnier je posvećen smanjenju upotrebe plastike uz lakša pakiranja. Od 2019. godine, Garnier je smanjio intenzitet pakiranja za 4%.

  • Garnier izvještava o svojim emisijama ugljika u svom godišnjem Izvješću o napretku, uzimajući u obzir opseg 1, 2 i 3. To znači da se u obzir uzimaju ne samo direktne emisije već i emisije nizvodno od naših dobavljača i emisije tijekom faze upotrebe od strane potrošača. U 2023. godini, 81% njegovih industrijskih pogona dostiglo je 100% obnovljive energije zahvaljujući biometanizaciji, solarnim panelima, biomasi, energiji vjetra, itd.

  • Garnier je posvećen korištenju više sastojaka biljnog podrijetla: do 2030. godine, 95% njegovih sastojaka biće na biološkoj osnovi, izvedeni iz obilnih minerala ili dobijeni iz kružnih procesa. Danas je Garnier već postigao 63% ovog cilja.

  • Garnier je posvećen rješavanju pitanja i kvalitete i količine vode. Garnier je smanjio potrošnju vode od strane potrošača tijekom faze upotrebe proizvoda za -11%, zahvaljujući rješenjima za kozmetiku bez ispiranja, kao što je Micelarna voda. 83% Garnier formula je biorazgradivo i Garnier je postepeno ukinuo sastojke s najvećim utjecajem, kao što su neki silikoni.

  • Kroz svoju strategiju Zelene lepote, Garnier je posvećen smanjenju svog utjecaja na planetu s mjerama u pogledu sastojaka, pakiranja, tvornica i još mnogo toga. Garnier izvještava o ovim mjerama jednom godišnje. Pogledajte Izvješće o napretku za više informacija.